Dioptrické brýle

Jaké brýle u nás najdete?

Brýle dnes již nejsou jen optickou pomůckou, kterou mnozí z nás potřebují pro zlepšení ostrosti vidění. V dněšní době jsou brýle především módním doplňkem, proto se jimi zabývá také spousta módních a sportovních značek věhlasných jmen. Rádi bychom vám představili alespoň některé z těch, jejichž brýle u nás najdete.

Blackfin

Značka Blackfin představuje jedinečné brýle kombinující vlastnosti nejlepšího titanu z Japonska se zkušenostmi prvotřídních italských designérů. Titan je stejně odolný jako ocel, navíc je ještě o 40% lehčí, antialergenní a biokompatibilní. Další předností Blackfinů je jejich nízká váha, která se pohybuje okolo neuvěřitelných 2,4 gramů a ve spojení s nádhernými pastelovými barvami nejrůznějších variací jsou opravdu neodolatelné.


O značce:

Naše historie začala v roce 1971 v Agordu, krásném horském městečku, kde příroda určuje styl města, kde bílé zasněžené zimy střídají jasná léta, kde jsou okouzlující alpská jezera a krásné lesy.
Naším největším zdrojem inspirace jsou krásy Dolomit, které nás tady obklopují. I přesto, že sledujeme nejmodernější trendy, nikdy nechceme ztratit kontakt s našimi kořeny. Kdyby se tak stalo, zradili bychom sebe i naši představu o tom, co Made-in-Italy skutečně znamená.


Jsme hrdí na to, že máme všechny procesy v jednom státě i městě. Je to naše přednost - "Neomadeinitaly". Existuje velké množství italských firem, ale jen malá část z nich má celý proces výroby v Itálii.
Tento nový koncept pečuje nejen o výrobu produktu samotného, ale také o lidi, kteří produkt vyrábějí, přičemž vzdává nejhlubší poctu italské dokonalosti. Koncept neomadeinitaly také ztělesňuje inovativní způsob myšlení a práce. Je to přístup, který se zrodil z vášně, oddanosti, respektu, péče o zaměstnance a jejich pracovní prostředí.


Obruby BLACKFIN jsou vyrobené v 53 výrobních krocích - od náčrtu až po prototyp. Každá obruba BLACKFIN je navržena a vyrobena přímo v Itálii. Jedná se o přímou a strategickou volbu, abychom mohli řídit všechny výrobní etapy, vyrábět v reálném čase a sledovat veškerou péči, která je potřeba. Aby každý zjistil pravý význam slova KVALITA.

KE KOŘENŮM: jedině návratem k naší podstatě, tj. pouze hlubokým zkoumáním našich počátků, si můžeme plně uvědomit náš vlastní stav celistvosti.

Abychom mohli dát smysl tomu, čím jsme dnes, musíme se ohlédnout zpět, až ke svým kořenům, a začít odtud, abychom pochopili cestu, která nás dosud vedla. Jedná se o mocnou realizaci, která je dnes důležitější než kdykoli předtím, vědomí, které dává smysl hledáním identity a odpovědnosti, které společnost Blackfin podnikla před lety, v níž jsou všechna opatření přijímána na základě principu integrity, která je pro společnost shrnutá do neomadeinitaly konceptu.


Ve videu ožívají záběry kampaně v nápadité scenérii Benátské severní laguny.
Art Direction: anidride design - Nicola De Pellegrini
Copywriting: Simone Favero

Autorská práva © 2021 Pramaor Srl - Všechna práva vyhrazena - P.IVA 00754100253

Tom Ford

Tom Ford se narodil roku 1961 v texaském Austinu. Dětství strávil Houstonu v Texasu a pak v Sante Fe. V 16 letech se přestěhoval do New Yorku. Vystudoval architekturu interiéru na známé vysoké škole umění a designu - Parsons The New School for Design. Svůj poslední rok na The New School strávil studiem módy, promoval však z architektury, načež získal odpovídající titul. 

V roce 1990 nastoupil do Gucci jako kreativní ředitel dámské RTW a již roku 1994 měl na starosti všechny divize. V letech 1995-1996 prodeje v Gucci vzrostly o 90%. Toho času byl Tom Ford vlastníkem největšího podílu akcií v Gucci. Roku 1999, když Gucci koupilo značku YSL, se stal Ford kreativním ředitelem YSL. Roku 2004 se však rozhodl opustit Gucci Group kvůli napjatým a nefunkčním vztahům s Yves Saint Laurentem.

Roku 2006 Tom Ford založil svou vlastní stejnojmennou značku. Nejprve se zaměřil pouze na pánskou módou a následně začal i s dámskou módou, kosmetikou, brýlemi a doplňky. S jeho typickým smyslem pro detail a díky používáním pouze těch nejkvalitnějších materiálů představuje značka Tom Ford špičku módního průmyslu.

Tom Ford má za sebou i dva úspěšné filmové počiny v roli režiséra, a to snímky "A single man" a  "Nocturnal Animals".

Porsche Design

Profesor Ferdinand Alexander Porsche, návrhář, designér Porsche 911 a vnuk zakladatele Porsche založil v roce 1972 značku Porsche Design. Luxusní značku se zvláštním zaměřením na technicky inspirované výrobky. Prvním výrobkem, který pod touto značkou byl uveden na trh, byly legendární hodinky Black Chronograf I. Nebyl to jen první produkt Porsche Design, ale také úplně první černé hodinky na celosvětovém trhu vůbec. S revolučním designem Chronograph I profesor Ferdinandem Alexanderem Porsche vytvořil trend, bez kterého by dnešní hodinářský průmysl byl nemyslitelný.

Mezi portfolio výrobků Porsche Design patří hodinky, sluneční, dioptrické brýle a brýle na čtení, zavazadla, kožená galanterie, sportovní a módní kolekce, stejně jako elektronické výrobky, kuřácké potřeby, lyže, kola a pánské a dámské vůně.

Porsche Design nabízí klasicky pánské doplňky, které jsou postaveny na funkčnosti, nadčasovosti a na přirozeném designu a s prvky DNA Porsche.

Všechny výrobky jsou navržené a designované v Porsche Design Studio v Zell am See v Rakousku a značí se svým osobitým, nadčasovým, nezaměnitelným designovým podpisem, který je charakteristický pro všechny výrobky Porsche Design. Dnes Porsche Design Studio patří k nejvíce uznávaným společnostem v Evropě.

Ermenegildo Zegna

Ermenegildo Zegna založil společnost s pomocí svých bratrů Edoarda a Maria (původně pod názvem Fratelli Zegna di Angelo) roku 1910 v Triveru, v Alpách. Tehdy bylo Ermenegildovi pouhých 18 let a čerpal ze svých zkušeností se zpracováním látek, které získal od svého otce.

Cílem společnosti bylo poskytnout zákazníkům pouze produkty z těch nejkvalitnějších látek, a proto se zpočátku Ermenegildo rozhodl odebírat kvalitní tkaniny ze zemí jako je Mongolsko, Austrálie, Jižní Afrika aj. Rozvoj a rozkvět společnosti byl však tak velký, že roku 1938 již začala společnost exportovat své vlastní látky do Spojených států.

Roku 1942 vstoupili do firmy synové Ermenegilda (Aldo a Angelo) a přejmenovali společnost na Ermenegildo Zegna and Sons. V 60. letech pak po otci převzali vedení společnosti a rozšířili svou nabídku o ready-to-wear obleky s expanzí butiků do Španělska, Řecka a Švýcarska.

Roku 1972 pak společnost založila svůj exkluzivní zakázkový servis šití na míru "Su Misura", který je dostupný klientům i v současnosti.

V portfoliu značky jsou formální obleky, produkty sportovního oblečení pod označením Z Zegna, ale i soudobé couture návrhy pod označením Couture XXX, dále pak široká nabídka doplňků, exkluzivních parfémů a brýlí.

Gant

GANT je mezinárodní značka prémiové módy pro muže i ženy, která vznikla v roce 1949 v americkém New Havenu.Původně se její zakladatel Bernard Gant specializoval na ručně šité košile, které si rychle získaly velkou oblibu. Postupně svůj sortiment rozšířil o komplet pánský i dámský šatník a značka se stala synonymem kvalitní módy jako životního stylu, která v sobě spojuje americkou ležérnost s evropskou elegancí.

GUESS?

Americká značka Guess se již několik desetiletí těší značné oblibě. Po celém světě má již více než tisícovku obchodů. Nechte se zlákat a vstupte do opojného světa luxusu, elegance a inovativních nápadů. Značka se zrodila v roce 1978 v Kalifornii, založili ji francouzští bratři Paul a Mauricius Marcianovi. Původně se zaměřili jen na navrhování a výrobu jeanů. Ale protože dokázali velmi šikovně kombinovat různé styly, tak záhy rozšířili kolekci o nápadité kabelky, elegantní hodinky, skvostné peněženky a jiné módní doplňky. Svou módu doladili do detailu a pro zákazníky připravili tři odlišné koncepce, neboli dílčí značky, kterými jsou provokativní Guess, elegantní Marciano a stylová G by Guess. Každá zákaznice si tak může vybrat přesně podle svého stylu a zaměření. Nebojte se rozmazlovat. Pod touto značkou objevíte také překrásně vonící parfémy a velmi hezky a nápaditě zpracované šperky. Nabídka jistě potěší každou milovnici módy a dobrého vkusu. 

Caroline Abram

Exclusivně vám přinášíme kolekci pařížské optičky Caroline Abram, která začínala s designem šperků a brýlových doplňků v roce 1998. Vrátila život dnes už neznámým lorňonům a zanedlouho slavila mezinárodní úspěch. Využívá netradičních materiálů jako pryskyřice, stříbro, dřevo, polodrahokamy. Během svých cest objevila kouzlo Floridy, kterým se nechala inspirovat při tvorbě její první kolekce brýlí. Kočičí tvary, pestré barvy a extrémní ženskost jako odraz Miami a šedesátých let, které jí tak ovlivnily. Její kolekce jsou určeny všem ženám, které se chtějí cítit krásné, smyslné nebo prostě samy sebou.

Pier Martino

Pier Martino- nová luxusní značka z Itálie.

Kolekce Pier Martino má svůj vlastní styl, klasický a elegantní, je pro každého, kdo chce být jiný, a pro ty, kteří vždy chtějí projevit svou osobnost. 

Na brýlích Pier Martino najdete luxusní materiály, jako jsou drahé dřeviny, nejlepší italské kůže, nebo křišťály Swarovski.


Ray - Ban


Ray-Ban je známá značka slunečních a dioptrických brýlí. Původně byly vyvinuty pro americké letce. Díky tomu, že se objevily v několika hollywodských filmech, jejich popularita se velmi rychle rozšířila do celého světa.

Značka vznikla roku 1937 v USA. Zakladatel byla firma Bausch&Lomb. Popularita se rychle rozšířila díky filmům Jamese Deana a nejvíce díky filmu Top Gun. Největší popularitě se brýle těšily v 80. letech, ale následně se začala popularita rychle a nápadně snižovat. Úpadek zachránil až film Matrix. I tak se firma Bausch&Lomb rozhodla Ray-Ban prodat. Od roku 1999 vlastní značku Ray-Ban italská firma Luxottica

Zdroj: wikipedia

Blackfin

Značka Blackfin představuje jedinečné brýle kombinující vlastnosti nejlepšího titanu z Japonska se zkušenostmi prvotřídních italských designérů. Titan je stejně odolný jako ocel, navíc je ještě o 40% lehčí, antialergenní a biokompatibilní. Další předností Blackfinů je jejich nízká váha, která se pohybuje okolo neuvěřitelných 2,4 gramů a ve spojení s nádhernými pastelovými barvami nejrůznějších variací jsou opravdu neodolatelné.

Tyto nádherné brýle jsou cenově od 7.990Kč.



Tag Heuer

TAG Heuer Avant-Garde Eyewear jsou luxusní brýle inspirované sportem. Přelomové nápady TAG Heuer Avant-Garde Eyewear jsou světově proslulé pro svůj pokrokový design, materiály a ergonomii. TAG Heuer je synonymem inovace, dokonalosti, výkonu a prestiže. Čerpá svou inspiraci ve světě aktivního sportu, pracuje na vývoji produktů se světovým šampionem v rallye Sebastienem Ogierem. TAG Heuer Avant- Garde Eyewear navrhuje a vyrábí produkty pro profesionální potřeby svých zákazníků. Tyto produkty získávají nejprestižnější světová ocenění v oblasti designu. V roce 2014 se staly brýle L-TYPE T výhercem Design reddot award 2014. Vyrábí se ve Francii- jsou navrženy a vyrobeny v Morezu ve francouzském pohoří Jura. Ručně vyráběné pod přísným dohledem zkušených a odborně proškolených pracovníků, autenticita čiší z každého kusu kolekce!.

Flair

Je nám ctí, že vám můžeme u nás na prodejně nabízet tuto jedinečnou značku pocházející z Německa. Brýle Flair se po delší odmlce opět dostávají na český trh a získávají si své zákazníky především kombinací elegance, vkusu, lehkosti a různých barevných kombinací. Tato značka se specializuje na vrtané brýle z titanu, jemnost danou bezobroučkovým systémem doplňují nejrůznějšími motivy a tvary stranic. Nabízejí širokou škálu od jednoduchých tenkých po široké a zdobné stranice. Díky tomu si vybere opravdu každý.

Cena za tyto jedinečné obruby začíná na 7.990 Kč.


JUST

Je libo změnu, pak jste tu správně, se značkou JUST Eye Fashion budete pokaždé noví. Brýle Just mají vyměnitelné stranice, očnici i středový díl, vše v různých barvách- můžete si tedy složit své originální brýle.

Liu.Jo

Poměrně nová italská módní značka, zaměřená především na dámy, dává o sobě vědět masívní reklamní kampaní a velkým množstvím butiků po celém světě. Jejich oblečení, kabelky, doplňky a v neposlední řadě i brýle vynikají perfektním zpracováním a neotřelým designem. Dioptrické či sluneční brýle LiuJo budou zaručeně slušet každé ženě...

Calvin Klein

Calvin Klein je jednou z předních světových designérských lifestylových značek s výrobky, které jsou známé po celém světě. Calvin Klein Collection je "halo" pro všechny výrobky Calvin Klein a představuje moderní eleganci, která je charakterizována provokativním a sofistikovaným designem. Značka je známá svými čistými a moderními liniemi s použitím elegantních a kvalitních materiálů.

Kolekce brýlových obrub Calvin Klein Collection odrážejí minimalismus pomocí barev, zdobení a detailů.

Lacoste

Značka Lacoste se jako taková zrodila již roku 1923, jejím zakladatelem je René Lacoste, který vytvořil první bílé tričko s typickým znakem krokodýla. Od té doby se značně rozšířila nabídka této značky a stejně jako oblečení, tak i brýle vynikají jedinečným designem a mladistvým vzhledem. Brýlové obruby jsou vytvořeny z kvalitních a odolných materiálů a spolu s širokou škálou barevných odstínů tvoří dokonalý doplněk pro jakoukoli příležitost.


Esprit

Esprit je mezinárodní lifestylová značka, která v sobě nese uvolněný kalifornský postoj. Duch a hodnoty značky Esprit jsou pevně spojeny s jejím založením v Kalifornii na konci 60. let. Esprit představuje životní styl slunné Kalifornie - zábava, přátelství a chuť a láska k životu. Toto dědictví spolu s nejnovějšími módními trendy vede k autentickým, inspirativním a stylovým výrobkům vytvořeným s vášní a smyslem pro detail. Značku Esprit nosí lidé bez rozdílu věku. Lidé moderní, přirození a sebevědomí, kteří módu chápou jako postoj a ne jako záležitost věku.

Eschenbach


High-Tech materiál se potkal s designem. Premium značka Titanflex je originál týkající se brýlových obrub z materiálu s pamětí na tvar, které vyzáří moderní, redukovaný chlapský design. V roce 2012 obdržela značka Titanflex zároveň dvě ocenění a sice "iF Material Design Award" a "Red Dot Design Award".

Výjimečný materiál Titanflex s pamětí na tvar nespojuje jen technické vlastnosti jako například odolnost, lehkou váhu a flexibilitu. Titanflex nabízí kromě toho perfektní komfort nošení. Nová technologie "Performance-Design-Technology" umožnuje neomezené možnosti designu. Brýle pro všechny situace v životě - brýle, se kterými jsou chlapi nejlépe "vybavení".




Módní brýle značky Brendel moderním způsobem znázorňují ducha dnešního času a estetickou ženskost. Brendel se orientují přesně podle potřeb dámské cílové skupiny, která žije svůj život, která je sebevědomá a úspěšná. Přesně takovým způsobem vystupují i brýle Brendel - jako značka a ukáže se s přesvědčivým designem pro moderní současné dámy. Silný efekt "před tím a potom" transportuje jasnou zprávu a přenáší pozornost na krásu "Brendel - dámy". Kolekce Brendel přesvědčí exklusivním barevným konceptem, s tím zdůrazňuje Brendel příslušný typ dámy.



Humphrey's Eyewear je značka primárně určená pro mladé a "cool" nositele, kteří se chtějí lišit, což dosáhnou s individuálním Humphrey's stylem. Humphrey's jsou moderní, barevné a jiné než-li konkurence. Část kolekce je speciálně určená pro malé obličeje. Jako značka se ukazují Humphrey's urbanistickým pojetím "street-style" a bodují přes jasné a autentické vyprávění "story". Humphrey's znamenají dobrodružství, nejsou ale "main-stream" a jsou super sympatické.

Značka Humphrey's ale nezapomíná ani na naše nejmenší, pro ně má přichystanou krásnou kolekci dětských a junior brýlí...